case

My CC: een compleet klantenportaal voor bestellingen en beheer

Alles-in-één

systeem

Betrouwbaar

info

Actueel

inzichten

achtergrond

Container Centralen is de beheerder van ongeveer alle karren in Europa waar bloemen en planten op vervoerd worden. Hun klanten zijn tuinders of tuincentra die bloemen willen vervoeren en vervolgens makkelijk hun karren weer ergens anders willen inleveren of nieuwe ophalen. Vanuit Quatronic hebben wij My CC ontwikkeld: het nieuwe klantenportaal waarin klanten van Container Centralen bestellingen kunnen plaatsen en beheren.

Container Centralen
Service
OutSystems
Solution
Klantportaal
Dynamics integration
Sector
Logistics & Supply Chain
uitdagingen

Groot transportvolume

Container Centralen is de beheerder van de CC Pool, waar jaarlijks ongeveer 3.5 miljoen CC Containers in rondgaan bloemen en planten op vervoerd worden. Hun klanten zijn tuinders of tuincentra die bloemen en planten vervoeren en vervolgens gemakkelijk hun karren weer ergens anders willen inleveren of nieuwe ophalen. Dit kan op één van de 50+ depots in Europa. Dit grote transportvolume moet volledig geadministreerd kunnen worden in het nieuwe systeem.

Internationaal klantbestand

In het hoofdkantoor in Hoofddorp staan mensen van de klantenservice in 8 talen klanten te woord. Het nieuwe klantenportaal moet gebruikt kunnen worden in al deze talen.

Telefonisch contact

Klanten zijn gewend om via de telefoon orders te plaatsen. Dat is niet meer van deze tijd. Het nieuwe systeem moet ondersteuning bieden om orders en retours te boeken. Ook moeten zij eigen contracten kunnen inzien en hun contractbalans kunnen inzien of overboeken naar andere klanten.

No items found.
oplossing

De gebouwde oplossing is een compleet klantenportaal dat gebruikt kan worden door alle klanten van Container Centralen. Door deze self-service mogelijkheden neemt de werkdruk op de klantenservice afdeling af. Het systeem werkt in 8 talen, om niet af te doen aan de klantervaring die geboden kan worden bij telefonisch contact. Het implementeren van deze vertalingen is relatief eenvoudig met OutSystems.

Cases

Meer succesverhalen

Automatisering van het offerte traject en real-time inzichten

Alpina Group

Financial Services

2

Weken tot een Proof of Concept

4

Maanden tot volledige ingebruikname

80%

Tijdsbesparing in de acceptatie van een offerte

Samen de energietransitie versnellen: Maatwerk Retail Energieplatform

NextEnergy

Energy & Infra

8 maanden

tot go-live

3

applicaties

Automatisering

van alle processen

Datagedreven werken: van onderbuikgevoel naar realtime managementinformatie

NextEnergy

Energy & Infra

Sneller

inzichten

Data-gedreven

oplossing

Workflow & Planning Tool in logistieke processen

Natec

Logistics & Supply Chain

6

weken tot oplevering

40%

minder tijd nodig voor plannen

> 50%

verbetering in nauwkeurigheid

Warehouse Management: optimalisatie van e-commerce warehouse processen

Ahold Online

Logistics & Supply Chain

> 5%

toename in efficiëntie

Verbeterde

gebruiksvriendelijkheid

Geen

downtime

Slimme aansturing thuisbatterij op onbalans

NextEnergy

Energy & Infra

6 maanden

van idee tot pilot

>10 pilots

met thuisbatterijen

2.5 FTE

ontwikkeling en programma management

Volledige digitale ondersteuning van het productieproces

Cheesepop Food Group

Manufacturing

6 maanden, 2 FTE

bouwen MVP

Traceability

volledig productieproces

Real-time

voorraadinzichten

Een moderne data architectuur met Azure Synapse en Power BI

Stadsverwarming Puremerend

Energy & Infra

2 maanden

tot go-live

Toekomstbestendig

Altijd

actueel

Slimme digitale oplossing voor transportregistratie

Boskalis

Manufacturing

6 weken

tot ontwikkeling

1

FTE

Direct

in gebruikt

Het ontwikkelen van een schaalbare digitale basis

Lifemaxx

Logistics & Supply Chain

1 maand

analyse

360° overzicht

van het IT-landschap

Roadmap

voor komende 5 jaar

Automating emission calculations in construction

Topsector Logistiek

Logistics & Supply Chain

Alles-in-één

tool

2 processen

berekening + vergunning

Exacte

cijfers

Scannerapp: Een solide basis voor innovatie

Container Centralen

Logistics & Supply Chain

vernieuwde

software

Sneller

scannen

Beter

reparatieproces

Assetmanagement & offline inspecties

Smart-AIS

Manufacturing

40%

tijdswinst op inspecties

8 weken

MVP ontwikkeltijd

4 maanden

totale ontwikkeltijd

Low-code en BI voor datagedreven klant- en productinzichten

Alpina Group

Financial Services

1

maand

Gecentraliseerd

inzichten

Visualiseren

van data

Digitalisering van onderhouds- en vervangingsprocessen

Defensie fabrikant

Manufacturing

3 maanden

bouwen en integreren met alle systemen

>40%

sneller proces & afname fouten

Volledig

digitale workflow

Digitale self-service voor klanten met inzicht in energieverbruik

Stadsverwarming Puremerend

Energy & Infra

Gebruiksvriendelijke hypotheekadvies tool voor adviseurs en klanten

Proud Experts

Financial Services

Partnerportaal voor centraal project- en contractbeheer

Connekt

Logistics & Supply Chain

3

oplossingen

Sneller

audits

Minder

administratie

Van vaste formulieren naar volledig configureerbare vragenlijsten

Biotronik

Manufacturing

Sneller

inzichten

Hogere

patiëntbetrokkenheid

Makkelijke

dataverzameling

Slim inventaris management van fietsen en batterijen

Cargoroo

Logistics & Supply Chain

3 dagen

tot go-live

5x groei

van klanten en bakfietsen

Alles-in-één

applicatie

Maak een MOve met maatschappelijke impact

Mo the Movement

Registratie van bomen in Nepal

Green Intelligence

Energy & Infra

De Helpful Information App: betrouwbare informatie voor vluchtelingen

Rode Kruis